تور زمینی آنتالیا وی آی پی | نوروز 1403 :

تور 6 روزه زمینی آنتالیا هتل 5 ستاره با اتوبوس وی آی پی | نوروز 1403 تور آنتالیا یوآل ارزان تور آنتالیا نوروز 1403

پرداخت شما (تومان) :
28,800,000 تومان
10 %
تخفیف
32,000,000 تومان 3,200,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    آنتالیا

    شرایط استفاده

    بدون محدودیت در خرید (( هماهنگی قبل و بعد از خرید الزامیست))

    تورها چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت انصراف مسافر هیچ مبلغی استرداد نمی گردد.

    به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

    قبل و بعد از خرید هماهنگ فرمائید در صورت عدم هماهنگی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سایت و مجری نمی باشد.

     فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید

    شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    اقامت در هتل 5 ستاره یو آل

    قیمت جهت هرنفر در یک شب  میباشد.

    جهت استعلام قیمت تور کامل زمینی یا هوایی با آژانس تماس گرفته شود.

    خدمات هتل :

    هزینه کودک و اتاق سینگل متفاوت است استعلام شود

    صبحانه ناهار شام نوشیدنی 24 ساعته رایگان

    بیمه مسافرتی

    لیدر همراه از تهران

    اتوبوس رفت و برگشت وی آی پی

    اسنک بار

    استخر روباز و پارک آبی مجهز به آب گرم

    استخر سرپوشیده

    سونا جکوزی حمام ترکی سالن بدنسازی 

    زمان حرکت هر روز هفته

    در صورت درخواست تور هوایی مبلغ پرواز اضافه میگردد.

    مدارک لازم جهت ثبت نام در تور آنتالیا

    پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

    عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر

    هر خرید قابل استفاده برای یک نفر

    توضیحات

    تور آنتالیا با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    تور آنتالیا زمینی، سفر به سواحل مدیترانه با قیمت مناسب

    یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری که در کشور ترکیه وجود دارد، شهر ساحلی آنتالیا است. آنتالیا یکی از شهرهای دیدنی کشور ترکیه به شمار می‌رود که سالانه هزاران گردشگر را به صورت زمینی و هوایی پذیرا است. سفر به آنتالیا در ایران هم طرفداران بسیار زیادی دارد و این سفر به دو صورت هوایی و زمینی قابل انجام است. تور زمینی آنتالیا برای آن دسته از سفر دوستانی که طول مسیر را هم بخشی از سفر می‌دانند و همچنین میخواهند بابت رفت و برگشت، هزینه کمتری بپردازند، بهترین پیشنهاد خواهد بود.



    تور آنتالیا زمینی در همه ایام سال برگزار می‌شود و هموطنان ایرانی بسیاری از طریق راه زمینی، به مقصد آنتالیا برای تفریح و خوشگذرانی می‌روند. اگر شما هم با دیدن تعرفه های بلیت هواپیما، میخواهید از سفر به این شهر زیبا در سواحل مدیترانه پشیمان شوید، لطفا دست نگه دارید. ما یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم و آن تور زمینی آنتالیا است. برخی از شرکت های مسافرتی، صرفا اقدام به برگزاری تور هوایی آنتالیا می‌کنند ، اما شرکت های معتبری هم هستند که برگزار کننده تور زمینی آنتالیا هستند.
    قیمت تور زمینی آنتالیا به خاطر کم تر شدن هزینه رفت و برگشت ، به مقدار قابل توجهی کاهش خواهد یافت. شما می‌توانید بدون اینکه کیفیت تور کاهش یابد، با قیمتی مناسب تر به آنتالیا سفر کنید و در ایام مختلف سال، به یک سفر خارجی جذاب بروید. آنتالیا شهری با جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوان است که مهمترین آن سواحل زیبای دریای مدیترانه در این شهر است.

    اگر قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید با سفرهای دورونزدیک همراه ما باشید تا دیدنی‌های این شهر را به شما معرفی نماییم.


    حرکت تور زمینی آنتالیا

    برگزاری تور زمینی آنتالیا بستگی به ایام سال دارد. ایام پرتقاضا برای تور آنتالیا مثل نوروز، همه روزه حرکت به سمت آنتالیا و استانبول انجام می‌شود. توجه داشته باشید اتوبوس مستقیم از تهران یا تبریز به مقصد آنتالیا وجود ندارد و شما در خاک ترکیه باید اتوبوس عوض کنید. شما از استانبول یا آنکارا توسط تور، به آنتالیا فرستاده خواهید شد.

    در مورد مسیر و مسافت تور زمینی آنتالیا هم بد نیست کمی‌اطلاعات داشته باشید. برای سفر زمینی آنتالیا ، اتوبوس های VIP 25 نفره بهترین گزینه هستند ، چون مسیر نسبتا طولانی است. حرکت از تهران یا تبریز به مرز بازرگان انجام می‌شود و اگر محدودیت های کرونایی اجازه دهند، اتوبوس شما را به صورت مستقیم به استانبول یا آنکارا خواهد رساند، در غیر اینصورت بعد از عبور از مرز باید سوار اتوبوس های ترکیه شوید و از آنجا مستقیم به آنتالیا برسید.

    اگر از تهران به سمت مرز بازرگان حرکت کنید ، اگر اتفاق خاصی نیفتد ، 11 ساعت نهایت در مسیر خواهید بود. بعد از طی 11 ساعت، مدت 22 ساعت را هم در راه رسیدن به شهر آنتالیا خواهید گذراند. این مسافت سنگین ، به خاطر این است که آنتالیا تقریبا در جنوب غربی کشور پهناور ترکیه واقع شده است. در این مسیر از شهر های کرج ، قزوین ، زنجان ، تبریز ، مرند ، سه راه خوی ، ماکو ، مرز بازرگان در ایران و پس از گذر از مرز بازرگان از شهرهای با یزدید ، ایغدیر ، ارزروم ، ارزنجان ، کایسری ، آکسارای ، قونیه ، مانفگاد ، که بعد این شهر یک سه راهی قرار دارد که تا آنتالیا 40 کیلومتر و 100 کیلومتر تا آلانیا راه است.



    بخاطر معطلی های مرز برای عبور اتوبوس از مرز بعضی از ایام  از تهران تا مرز با اتوبوس 25 نفره مسافران میرن و بعد از مرز با اتوبوس های ترک (بنز) وی ای پی که صندلی های آنها به صورت 2+1 می باشد استفاده می شود.

    اگر بخواهید خودتان به صورت شخصی و زمینی به آنتالیا سفر کنید، باید هزینه های سفر و هتل را به صورت جداگانه پرداخت کنید. در این صورت سفر شما چند مرحله خواهد شد و هم هزینه بالاتری می‌پردازید و هم از حوصله خارج خواهد شد. بهترین راه برای اینکه سفری راحت، بدون دردسر و کم هزینه تر داشته باشید، استفاده از تور است. تورهای زمینی ، با بالاترین کیفیت برگزار می‌شوند و انتخاب خوبی برای سفر کم هزینه به شمار می‌روند.



    خدمات تور زمینی آنتالیا

        رزرو بلیت اتوبوس های ایران و ترکیه با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت
        اقامت در بهترین هتل ها به همراه صبحانه
        بیمه مسافرتی رایگان برای تمامی‌مسافران
        گشت شهری رایگان در آنتالیا
        راهنمای فارسی زبان و با تجربه
        تنوع هتل برای انتخاب ( بر اساس تعداد ستاره، کیفیت و منطقه آنتالیا)


    جاذبه های گردشگری در تور زمینی آنتالیا

    شهر آنتالیا به غیر از اینکه یک شهر ساحلی با آب و هوایی فوق العاده است، دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که این شهر را به یک مقصد پرطرفدار تبدیل کرده است. در ادامه از مهمترین مقاصد گردشگری و تفریحی در آنتالیا برای شما خواهیم گفت.

        ساحل کنیالیتی آنتالیا

    یکی از مقصدهایی که گردشگران در شهر آنتالیا انتخاب می‌کنند، ساحل زیبای کنیالیتی (کونیالیتی) است. این ساحل دارای چشم انداز دریای مدیترانه است و پذیرای گردشگران است. این ساحل برای آب تنی و حمام آفتاب گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

        شهر باستانی کالیشی

    اگر به معماری های رومی‌و تاریخ روم علاقه مندید، آنتالیا گزینه های جذابی برای شما دارد. شهر باستانی کالیشی یک شهر از بقایای امپراطوری باستانی روم است که از مهمترین جاذبه های گردشگری و تاریخی آنتالیا به شمار می‌رود.

        بندگاره قدیمی‌آنتالیا

    در برخی از تصاویری که از بندرهای اروپایی می‌بینید، بندرگاه هایی هستند که به سواحل صخره ای ختم می‌شوند. بندرگاه قدیمی‌آنتالیا هم یکی از بندرگاه هایی است که در دل صخره واقع شده است و قطب اقتصادی و گردشگری آنتالیا به شمار می‌رود.

        تماشاخانه رومی‌آسپندوس

    با توجه به اینکه آنتالیا یک شهر باستانی است که برای مدت زیادی جزء خاک روم محسوب می‌شده است، مشاهده آثار رومی‌مثل تماشاخانه ها نباید تعجب داشته باشد. آسپندوس یک تماشاخانه باستانی رومی‌است که در 47 کیلومتری شرق آنتالیا واقع شده است.

        موزه آنتالیا

    موزه آنتالیا یکی از موزه های جذاب در مدیترانه است که آثار باستانی زیادی را در خود جای داده است و می‌تواند یک مقصد گردشگری پیشنهادی به آنهایی باشد که میخواهند برای اولین بار به آنتالیا سفر کنند.

        مراکز خرید آنتالیا

    آنتالیا مراکز خرید معروف و بزرگی دارد که می‌توانید از آنها بازدید نمایید. با توجه به نزدیکی ارزش ریال و لیر، قیمت در این فروشگاه ها برای ایرانی ها نجومی‌نیست و در صورت تمایل می‌توانید از پوشاک معروف ترکیه خرید داشته باشید. مرکز خرید میگروس و مارک از معروف ترین مراکز خرید در آنتالیا به شمار می‌روند.



    دیگر مناطق گردشگری برای بازدید در تور زمینی آنتالیا، عبارتند از:

        مناره ییولی
        دروازه هادریان
        قلعه رومی
        ساحل کارا
        چشمه کارست
        آکواریوم آنتالیا
        الیمپوس
        کیمرا
        برج ساعت
        غارهای کاراین و کوکاین
        منطقه کلیچی

    و غیره. البته اینها فقط بخشی از مهمترین جاذبه های آنتالیا بودند که از طرف افرادی که تجربه سفر به این شهر زیبا را داشته اند، توصیه شده است.

    درباره آنتایا ترکیه بدانید

    شهر آنتالیا توسط آتالوس دوم حدود 150 سال پیش از میلاد مسیح بنا شد و اسم خودش یعنی آتالیا ( آدالیا ) را بر روی آن شهر گذاشت و قدمت این شهر بر اساس مدارک و شواهد کشف شده در سال 2008 به سه قرن قبل از میلاد برمی گردد ، پس از افتادن به دست امپراتوری روم به یک شهر رومی بدل گشت که بعد از آن که امپراتوری روم به دو قسمت تقسیم شد ، آنتالیا در بخش روم شرقی یا همان بیزانس قرار گرفت و در سال 1207 توسط  سلجوقیان و پس از آن در سال 1391 امپراتوری عثمانی به تصرف درآمد، بعد از تجزیه عثمانی و اشغال توسط ایتالیایی ها ، بالاخره در سال 1921 ، توسط نیروی نظامی زیر نظر آتاتورک ، آزاد شد و به این ترتیب بود که  تبدیل به بخشی از جمهوری ترکیه گشت .

    مانند شهرهای دیگر ترکیه ، ترکی استانبولی زبان رسمی این شهر می باشد ولی اگر عازم این شهر شده اید ، نیازی به دانستن ترکی نیست و تنها  انگلیسی کفایت می کند زیرا اغلب ساکنین این جا به زبان انگلیسی مسلط هستند و به هیچ عنوان در سفر به آنتالیا نمی تواند برای شما مسافران مشکلی ایجاد شود پس با خیالی آسوده به این شهر زیبا و خاطره انگیز سفر کنید و در ضمن قبل از پیوستن ترک های آسیای مرکزی به اسلام ، مسیحیت دین رسمی ترکیه بود ولی با رسمی شدن اسلام توسط عثمانی در سال 1924 میلادی ، در حال حاضر مانند شهرهای دیگر ترکیه دین رسمی مردم در آنتالیا نیز اسلام است که اکثریت آن ها اهل سنت هستند .

    آنتالیا کجاست

    شهر آنتالیا واقع در استان آنتالیا و مرکز این استان است و موقعیت مکانی آن شمال خلیج آنتالیا و جنوب غرب ترکیه می باشد و بزرگترین شهر کشور در سواحل دریای مدیترانه محسوب می گردد که  با رشته کوههای تاروس احاطه شده  و در دره ی ساحلی قرار دارد و مساحت این شهر حدود 1417 کیلومتر مربع و ارتفاع متوسط آن از سطح دریا  35 متر است که در شمال  با بوردور ،  درشرق با شهر سریک ، در غرب  با شهر کورکوتلی و  در جنوب غرب با شهر کمر همسایه  است و در شمال دریای مدیترانه قرار گرفته است و جمعیت آن نسبت به چهل سال پیش ده برابر افزایش پیدا کرده و بر طبق  آخرین آمار سال 2013 ، به  یک میلیون بیست و هفت هزار و پانصد و پنجاه یک نفر رسیده است و این بر خلاف شهرهای دیگر ترکیه است که در سالهای اخیر رشد منفی جمعیت را شاهد بوده اند که تنها دلیل موثر افزایش جمعیت ، پیشرفت اقتصادی این شهر ساحلی و زیبا است. 

     آداب و رسوم مردم در آنتالیا

    با وجود تمامی  سازه های مدرن و مراکز خرید  پر زرق و برق ، آنتالیا آکنده  از رسم و رسوم و آداب و سنت هایی است که در موزه های  آن به دید عموم می رسد و در اینجا به پند سنت دیرینه این شهر تاریخی می پردازیم : دورانی بود که زنان آنتالیا پوشش خاصی داشتند ولی امروزه دیگر آزادی وجود دارد و هر شخصی با  پوشش دلخواه خود ولی با احترام به عرف در جامعه حضور پیدا می کند ، همچنین مصرف مشروبات الکلی آزاد ولی  برخلاف  آداب و سنت های ترک هاست ؛ بعد از خرید  گاهی فروشنده  شما را دعوت به یک چای دبش ترکی در فنجان کمر باریک می کند که اگر دعوت آن ها را رد کنید بسیار ناراحت می شود ، پس با خیال آرام خرید هایتان در کنج مغازه قرار دهید و از چای خود لذت ببرید و اگر از کار خسته شده اید و یک هفته فقط می خواهید مطلقا استراحت کنید ، آنتالیا تنها محل برای این کار است چون دیگر نیازی به آشپزی ، گردگیری ، صبح زود بیدار شدن و خیلی از کا های روزمره نیست در آنجا فقط از زندگی لذت می برید و بس فقط مراقب باشید که ممکن است در عرض چند روز اضافه وزن پیدا کنید ، اینها را گفتم که به اینجا برسم که سمبل شهر پرتقال است و این به دلیل وجود باع های بسیار پرتقال در آنجاست پس حتما از پرتقال ها مزه کنید.

    به طور کلی ما ایرانی ها با مردم ترکیه مشترکات فرهنگی زیادی داریم و عادات مردم آنتالیا نیز مطمئنا خیلی غیر قابل پیش بینی نخواهد بود فقط یک نکته اینکه ، ترک ها محکم دست می دهند و این به دلیل  صمیمت بسیار آن هاست پس هنگام دست دادن ، دستهایشان را محکم بفشارید و همچنین در هنگام مراوده و مکالمه با یک آنتالیایی سرتان را زیاد به این طرف و آن طرف تکان ندهید و مراقب باشید که بالا بردن ابرو ، نشان از متوجه نشدن و اینکه یا ناراحت هستید و یا مخالف ، است .

    آب و هوای شهر آنتالیا

    آنتالیا را به شهر آفتاب نیز می شناسند ، زیرا تقریبا تمام روزهای سال هوا آفتابی است و به دلیل اینکه توسط رشته کوه های تاروس محاصره شده از بادهای شمالی در امان است و آنتالیا در ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته پس طبیعی است که دارای آب و هوای مدیترانه ای باشد و در آنجا  تابستانی گرم و خشک و زمستانی معتدل و بارانی را تجربه خواهید کرد ولی اگر هوس آب تنی و تن گرفتن به سرتان زده زمستان را برای سفر پیشنهاد نمی کنم ، برای گرفتن آفتاب و آب تنی باید سفرتان را برای ماه های آوریل تا اکتبر برنامه ریزی نمایید . یکی از بهترین راه های سفر به این شهر استفاده از پکیج های مسافرتی است زیرا بسیار ارزان تر از سفر انفرادی می شود و اینکه آژانس ما مجری مستقیم سفر به آنتالیا می باشد و میتوانید با خیال راحت پکیج های مختلف این شهر را در سایت مشاهده نمایید.

    در تورهای زمینی و هوایی آنتالیا با سفرهای دور  ونزدیک همراه باشید.

     برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

    نحوه خرید تور آنتالیا

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس سفرهای دور و نزدیک با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    تور آنتالیا،تور زمینی آنتالیا،سفر آنتالیا،تور هوایی آنتالیا،آنتالیا گردی،تور آنتالیا نوروز،تور زمینی آنتالیا ، تور آنتالیا نوروز 1402 ، تور آنتالیا ارزان ، تور آنتالیا لحظه آخری ، تور آنتالیا 5 ستاره ، تور آنتالیا بلک ، تور آنتالیا وی آی پی ، آنتالیا تور vip ، تور کف پارتی آنتالیا ، تور کنسرت آنتالیا ، تخفیف تور آنتالیا،تور آنتالیا عید نوروز ، تور لاکچری آنتالیا

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 3 ستاره ATALLA

    آنتالیا
    تخفیف 5 %
    1,206,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور هوایی و زمینی آنتالیا هتل 3 ستاره START

    آنتالیا
    تخفیف 5 %
    1,947,500 تومان